РОЗПОРЯДЖЕННЯ ВІД “ 29 ” ТРАВНЯ 2013 Р. № 157

 

 

Про заходи щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів у осіб місцевих органів виконавчої влади, уповноважених на виконання функцій держави, та врегулювання конфлікту інтересів у разі його виникнення Відповідно до законів України “Про засади запобігання і протидії корупції”, “Про правила етичної поведінки”, Указу Президента України від 23 квітня 2013 року № 229/2013 “Про План заходів щодо реалізації у 2013 році положень Стратегії державної кадрової політики на 2012-2020 роки”, Загальних правил поведінки державного службовця, затверджених наказом Головного управління державної служби України від 4 серпня 2010 року № 214, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2010 року за № 1089/18384, розпорядження голови облдержадміністрації від 23 травня 2013 року № 234 «Про заходи щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів у осіб місцевих органів виконавчої влади, уповноважених на виконання функцій держави, та врегулювання конфлікту інтересів у разі його виникнення», з метою організаційного забезпечення та подальшого підвищення ефективності системи запобігання і протидії корупції місцевими органами виконавчої влади: 

1. Затвердити Заходи щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів у осіб місцевих органів виконавчої влади, уповноважених на виконання функцій держави, та врегулювання конфлікту інтересів у разі його виникнення, що додаються. 

2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації про виконання цього розпорядження інформувати сектор з питань мобілізаційної, режимно-секретної та оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами, запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації щорічно до 16 січня для подальшого інформування облдержадміністрації. 

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Печолата О.В. 

Голова районної державної адміністрації 

А. ГРИЩУК 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО 

Розпорядження голови райдержадміністрації 

від 29 травня 2013 року 

№ 157 

З А Х О Д И щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів у осіб місцевих органів виконавчої влади, уповноважених на виконання функцій держави, та врегулювання конфлікту інтересів у разі його виникнення 

1. Провести заняття з метою вивчення відповідних вимог Кодексу законів про працю України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, законів України “Про засади запобігання і протидії корупції”, “Про державну службу”, “Про правила етичної поведінки” та Загальних правил поведінки державного службовця, затверджених наказом Головного управління державної служби України від 04 серпня 2010 року № 214, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2010 року за № 1089/18384, в частині попередження та врегулювання можливих конфліктів інтересів. Структурні підрозділи райдержадміністрації II-III квартал 2013 року, щорічно 

2. Проводити з службовими особами навчання з питань попередження та врегулювання можливих конфліктів інтересів. Сектор з питань мобілізаційної, режимно-секретної та оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами, запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації Щорічно 

3. Вести цілеспрямовану роботу щодо формування у службових осіб свідомості про пріоритет інтересів держави чи територіальної громади у відносинах з іншими особами, навичок обов’язкового вжиття вичерпних заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів та невідкладного повідомлення безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів. Структурні підрозділи райдержадміністрації Постійно 

4. Забезпечити проведення обов’язкової експертизи нормативно-правових актів, що визначають повноваження місцевих органів виконавчої влади, порядок надання окремих видів державних послуг та провадження інших видів діяльності, пов'язаних із виконанням функцій держави, з метою унеможливлення виникнення конфлікту інтересів та передбачати порядок і шляхи врегулювання конфлікту інтересів. Юридичний сектор апарату райдерж-адміністрації, структурні підрозділи райдерж-адміністраціїї Постійно 

5. Забезпечити постійний контроль за прийняттям на роботу, призначенням на посади та входженням службових осіб до складу колегіальних органів (комісії, колегії, ради тощо) з метою попередження виникнення конфлікту інтересів. Відділ кадрової роботи та нагород апарату райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації Постійно 6. Вживати відповідні заходи щодо виконання вимог статті 

7 Закону України ”Про засади запобігання і протидії корупції”, попередження фактів виникнення конфлікту інтересів у випадках, коли службова особа може мати певні приватні інтереси, пов’язані з майновими правами (наявність корпоративних прав, майна або майнових прав, передачі їх у довірче управління, тощо). Структурні підрозділи райдержадміністрації Постійно 7. Забезпечити при виявленні конфлікту інтересів своєчасне реагування на порушення законодавства, усунення службової особи від прийняття рішення (участі в прийнятті рішення) або запобігання вчиненню дій та прийняттю рішень в умовах конфлікту інтересів. При необхідності забезпечити застосування контролю за рішеннями, що приймаються службовою особою у відповідності до Загальних правил поведінки державного службовця, затверджених наказом Головного управління державної служби України від 4 серпня 2010 року № 214, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2010 року за № 1089/18384. 

 

Сектор з питань мобілізаційної, режимно-секретної та оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами, запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації