Про організацію діяльності уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації та удосконалення інформаційної і роз’яснювальної роботи з питань антикорупційної політики

Від  “   27    ” грудня  2013 р.        №  393

 

Про організацію діяльності уповноважених осіб з питань

запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації

та удосконалення інформаційної і роз’яснювальної роботи

з питань антикорупційної політики

 

            Відповідно до Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції”, постанови Кабінету Міністрів України від 04 вересня 2013 року            № 706 “Питання запобігання та виявлення корупції”, розпорядження голови облдержадміністрації від 27 грудня 2013 року № 566 «Про організацію діяльності уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції апаратів райдержадміністрацій та удосконалення інформаційної і роз’яснювальної роботи з питань антикорупційної політики»,з метою подальшого удосконалення організації діяльності уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації та підвищення ефективності інформаційної і роз’яснювальної роботи з питань антикорупційної політики:

 1. Затвердити перелік посад посадових та службових осіб місцевих органів виконавчої влади, які працюють у сферах, де існує високий ризик проявів корупції, що додається.

 2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації з 01 січня 2014 року забезпечити, функціонування уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупціїв, вживати постійних заходів щодо дотримання в місцевих органах виконавчої влади вимог антикорупційного законодавства.

 3. Сектору з питань мобілізаційної, режимно-секретної та оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами, запобігання та протидії корупції апарату райдержадміністрації (Стефанська Л.А..) вживати заходів щодо спрямування і координації роботи уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції структурних підрозділів райдержадміністрацій, надавати відповідну методичну і консультативну допомогу.

 4. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади підвищити ефективність:

 4.1. Інформаційного забезпечення реалізації антикорупційної політики та забезпечити обов’язкове висвітлення результатів вжитих заходів у цьому напрямку в засобах масової інформації.

  4.2. Взаємодії з інститутами громадянського суспільства у питаннях реалізації антикорупційної політики та поширення серед населення ідей нетерпимості до проявів корупції та формування громадського суспільства.

 5. Рекомендувати керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади при розгляді питань про результати реалізації антикорупційної політики запрошувати працівників сектору з питань мобілізаційної, режимно-секретної та оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами, запобігання та протидії корупції апарату райдержадміністрації для відповідних роз’яснень антикорупційного законодавства.

  6. Сектору з питань мобілізаційної, режимно-секретної та оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами, запобігання та протидії корупції апарату райдержадміністрації (Стефанська Л.А.) забезпечити проведення з 01 січня 2014 року щоквартальних учбових зборів для уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції структурних підрозділів райдержадміністрації з метою продовження проведення занять з вивчення антикорупційного законодавства, в тому числі навчання з питань попередження та врегулювання можливих конфліктів інтересів.

  7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Павлюка О.В.

 

Голова районної державної

           адміністрації                                                            А. ГРИЩУК

 

   ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

райдержадміністрації

від 27 грудня 2013 року № 393

 

П Е Р Е Л І К   П О С А Д

посадових та службових осіб місцевих органів виконавчої влади,

які працюють у сферах, де існує високий ризик проявів корупції

 

Сфери/діяльність, де існує високий ризик проявів корупції

 

 

Перелік посад державних службовців місцевих органів виконавчої влади

Управлінська діяльність

 

 

 

 

 

 

 

 

Розпорядження коштами, адміністративно-господарська діяльність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Надання і погодження дозволів, ліцензій, патентів, компенсацій тощо

 

 

 

 

 

Контрольна та

наглядова

діяльність

 

 

 

 

 

 

 

Робота з кадрами

 

Голова, заступники голови райдержадміністрації;  керівник, заступник керівника апарату, керівники, заступники керівників структурних підрозділів;  керівники і заступники керівників підрозділів структурних підрозділів райдержадміністрацій, в посадових обов’язках яких передбачено вирішення організаційно-розпорядчих і галузевих питань, надання вказівок, доручень, контролю за їх виконанням.

 

 

 

Голова, заступники голови райдержадміністрації, керівник, заступник керівника апарату, керівники, заступники керівників структурних підрозділів райдержадміністрацій, керівники і заступники керівників підрозділів, спеціалісти структурних підрозділів райдержадміністрацій, в посадових обов’язках яких передбачено вирішення питань у сфері фінансово-господарської діяльності, здійснення функцій щодо підготовки, виконання та підготовки звітів про виконання відповідних бюджетів і програм, планування і контролю за використанням бюджетних коштів, робіт і послуг, розподілу матеріальних цінностей, координації державних закупівель та замовлень, дотримання вимог законодавства в сфері господарської діяльності, управління майном, використання земель, обліку робочого часу та виконаних робіт, ведення фінансового і бухгалтерського обліку та звітності.

 

 

 

 

 

 

Голова, заступники голови райдержадміністрації, керівники, заступники керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівники і заступники керівників підрозділів, спеціалісти структурних підрозділів райдержадміністрацій, в посадових обов’язках яких передбачено повноваження щодо оформлення і надання дозволів, патентів, узгоджень, вирішення з соціальних і трудових питань, питань з ліцензування та атестації.

 

Голова, заступники голови райдержадміністрації, керівники, заступники  структурних підрозділів райдержадміністрацій, керівники і заступники керівників підрозділів, спеціалісти структурних підрозділів райдержадміністрацій, в посадових обов’язках яких передбачено повноваження щодо здійснення інспекторських і наглядових функції, контролю за дотриманням ліцензійних умов, дозволів тощо.

 

Голова, заступники голови райдержадміністрації, керівник, заступник керівника апарату, керівники, структурних підрозділів райдержадміністрацій, керівники і заступники керівників підрозділів, спеціалісти структурних підрозділів райдержадміністрацій, в посадових обов’язках яких передбачені повноваження з кадрових питань та ведення кадрової роботи; голови та члени конкурсних комісій.

 

 

 

______________________